۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۷
کد مطلب : ۱۰۵۴۹
تلنگری به دست اندرکاران فرهنگی کشور:

افزایش مراکز آموزش موسیقی و ضبط آهنگهای ماهواره ای در نقاط مختلف استان

طی ماه های گذشته، آمار مراکز آموزش موسیقی در شهرکرد، مرکز چهارمحال و بختیاری، افزایش چشمگیری داشته است .
افزایش مراکز آموزش موسیقی و ضبط آهنگهای ماهواره ای در نقاط مختلف استان
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، طی ماه های گذشته، آمار مراکز آموزش موسیقی در شهرکرد، مرکز چهارمحال و بختیاری، افزایش چشمگیری داشته است .این در حالی است که حمل آلات موسیقی در سطح شهر توسط جوانان و نوجوانان به صورت علنی به نوعی تشویق برای دیگر جوانان برای شرکت در کلاس های آموزشی و یاد گیری موسیقی تبدیل شده است.
هم اکنون، بیش از 6مرکز موسیقی با مجوز و بدون مجوز قانونی در شهرکرد مشغول به فعالیت هستند این در حالی است که جمعیت مرکز استان به کمتر از 130هزار نفر می رسد.
 با توجه به گسترش فعالیت خوانندگان زیر زمینی اخیراً برخی از افراد نیز اقدام به ساخت کلیپ رپ وپخش آن در شبکه های ماهوارهای نموده اند.
چندی پیش هم عده ای از افراد نا شناس در فصل تابستان با ضبط فیلم های رقص در منطقه توریستی پل زمان خان، به ترویج بی بندوباری مبادرت کرده و تولیدات خود را به شبکه های ماهواره ای ارسال کرده اند.
 
به گزارش جهانبین،افزایش چنین مراکز در کشور، می تواند زمینه تبلیغ و ترویج فساد اخلاقی را حتی در شهر های کوچک اشاعه داده و جوانان را با عواقب برگشت ناپذیری آن که مترتب جوانان و خانواده ها می شودنماید. در این میان می طلبد، خانواده ها در برخورد با چنین مواردی ضمن نظارت و مراقبت بیشتر از فرزندان خود، فرهنگ اسلامی را الگوی رفتار خود قرار داده و  بستر را برای ترویج مبانی ضد فرهنگی و ضد اسلامی، از بین ببرند.
انتهای خبر/ح






کلمات کلیدی,ضبط,فیلم,رقص,آهنگ,مرکز,ماهواره,پخش,کاشانی,شهرکرد,جهانبین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۰۴:۳۳

1 Jan 2020